مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-01سياسي

تقویت ایمان و امید بدون اعتماد به جوانان به جایی نمی رسد 


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین الگو برای عملیاتی شدن ایمان و امید، زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت جوانان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین الگو برای عملیاتی شدن ایمان و امید، زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت جوانان است.

  حسین خسروی اسفزار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار، در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت یاد شهدای جهاد دانشگاهی، بیان کرد: کار نماینده مجلس نظارت بر حسن اجرای قانون است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از شعارهای جهاددانشگاهی تقویت ایمان، امید و اعتماد به جوانان است، بیان کرد: بهترین الگو برای عملیاتی شدن ایمان و امید، زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت جوانان است.

خسروی ادامه داد: برطبق بیانات مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب از چهل سال گذشته آسان تر است به شرط آنکه به جوانان بها دهیم.

از طرفی حضور مردم و رهبری و ایمان در مقابل فتنه های زمان باعث شده انقلاب پابرجا و استوار بماند.

وی با بیان اینکه نقش اصلی را در انقلاب جوانان برعهده دارند، افزود: هرچه به جوانان بیشتر بها دهیم، زیرساخت ها بیشتر آماده بهره گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ایمان و امید بدون اعتماد به جوانان به جایی نمی رسد 

تقویت ایمان و امید بدون اعتماد به جوانان به جایی نمی رسد